DITT FÖRFLUTNA ÄR BARA EN BERÄTTELSE. NÄR DU INSER DET, DÅ HAR DET INTE LÄNGRE NÅGON MAKT ÖVER DIG.

Hej.
Då var det väll midsommar.
Fattar inte grejen med de men de är mycket jag inte fattar här i livet.
Men jag tillbringar då denna midsommar i Lycksele, men de går ju bra de också.
Helgen är snart över å de betyder att jag snart få fara hem te Dorotea.
Åk dit på söndag, å då hoppas jag Moa möt mig på busstationen så vi sedan kan städa mitt rum.
Hon ska va mitt sällskap, och stöd.
Haha då gå alltid städningen bättre.
Och just nu sitter jag och väntar på att min Vän Linnea ska ringa, vi ska snacka lite bara.
Var hundra år sedan vi snacka.
Ska bli trevligt.
Men jag hoppas ni alla får en trevlig midsommar.
Kram.

My scars will always be there.

Hej!
 
Ligger just nu i sängen, finns ju inget annat å göra..
Dåligt väder är det också ute.
Tre dagar kvar innan jag får fara hem till dorotea i två veckor.
Längtar.
Låt dagarna gå fort, för jag håller på att spricka å sitta här..
jag måste väll ta å städa upp lite i mitt rum, om jag orkar.
Livet är verkligen tråkigt vissa dagar!
Kanske ska fara ut en sväng idag?
Få se vad som händer med de.
Aja, jag har seriöst inget å berätta för er idag.
Men jag hoppas ni får en underbar dag!
kram.

A promise means everything, but when they are broken, sorry means nothing.

Hej!
 
Tänker börja med att säga tack till min vän Linnea som gjorde om min blogg ännu en gång.
Hon är ju bäst!
 
Idag äre lite jobbigt, tankar som far runt omkring om allt..
Men nu har jag kommit fram till att jag gjorde rätt val att lämna Sören.
Jag är starkare själv!!
Har alltid varit och kommer alltid vara.
Jag tänker fortsätta leva, som den människa jag är.
 
Längtar som en tok till på söndag, för då far jag hem till dorotea å är där i två veckor.
då blire å jobba, med alla små söta barn!
Dagis för fulla muggar!
Och dom timmar och dagar jag inte ska jobba då ska jag vara med massa underbara människor å ha kul!
Jag tänker roa mig.
Så jag hoppas någon gullig människa kan möta mig på busstationen i Dorotea på söndag å hjälpa mig bära mina grejer hem.
Skulle vara superduper gulligt om någon gjorde de.
Men men de var allt jag hade å säga.
Puss.