Om jag fick välja en gång till, skulle jag välja dig igen.

Hej!
 
Nu är jag så här dålig på att gå in och skriva på bloggen igen..
Men händer så mycket annat kul så jag har aldrig tid.
Dom senaste dagarna har jag varit med släkten, riktigt kul har det varit.
 
Men idag ska jag åka upp till Borgafjäll och umgås med Patricia, men ska först duscha och raka benen.
Fyfan, jag hatar verkligen att raka benen..
Så deprimerande!
Haha, vilka problem jag har.
 
Sen har jag så här sjukt ont i magen, har då aldrig fattat detta med att vara tjej..
Ibland vill jag bara vara en kille.
Någon som vill vara snäll och byta med mig några dagar i veckan?
Den får fan allt den vill ha.
Eller kan vi ju lika gärna skära ut livmodern direkt..
Låt bra!
Jajjemen.
 
Nä, i morgon far jag till Dorotea..kul kul.
Har haft toppen dagar här i Risbäck.
Mycket skratt!
Och i morgon kommer Moa hem också, ÄNTLIGEN.
Då får jag va med den tösen..alla dagar och alla timmar!
 
Nä nu blire duschen.
Puss.

Livet är inte alltid lätt men det sägs att gud ger sina svåraste strider till sina starkaste soldater!

Hej!
 
Sitter just nu i Risbäck, har cyklat och gått upp på majberget.
Och nu har jag slut på saker jag kan göra för stunden iaf.
Får väll se om jag har fantasi till och hitta på något mer skojj.
 
Ganska bra väder är det ute, sol men det blåser kallt.
Så man kanske ska gå ut någe mer idag bara för att man kan.
 
Vet faktiskt inte varför jag skulle ta och göra ett inlägg, för jag vet fan inte vad jag ska skriva.
Så jag slutar att skriva nu.
 
Ha det bäst!
 
Kram.
 
 
 

I didn't come this far to fall down and start all over again.

Hej.
 
Lördag idag, och det betyder att i morgon är det Söndag och jag får fara hem till Dorotea.
Längtar som en tok!
Mina planer är att träffa Mårten i morgon och prata och bara umgås.
Det ska bli trevligt.
 
Just nu sitter jag med blekning i håret och sedan blir det att he i röd hårfärg.
Woopwoop.
 
Och igår förlovade jag mig med Helen;)
vi är ju så söööta!
 
Men nu ska jag snart skölja ur håret.
Ha det bäst.
Puss.