Bror och syster.

En dag som denna behöver jag min bror, han som förstår mig.
Han är helt och hållet min bästa vän.
Lillasyster älskar dig mest av allt i hela världen!
 

Love Me Or Hate Me, I'm Still Gonna Shine

Hej!
 
Jag vet inte alls vad jag ska säga eller göra just nu..
Jag hoppade av skolan för ett jävligt bra tag sen och gör just nu inget alls.
Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv helt enkelt, jag orkar inte plugga, det är de enda jag vet just nu.
Jag umgås knappt med folk, jag sitter gärna inne och kollar på tv och umgås med familjen.
Men allt folk man pratar med gör att man får dåligt samvete och man känner sig så dum och dålig.
Visst, jag hoppade av skolan men det var ett val som jag visste var rätt för just mig.
Men det finns många som inte håller med om det.
Och det är jobbigt.
Men just nu vet jag inte vad jag ska göra, så många som är på och ska få mig att börja plugga och göra si och så.. Men vafan jag orkar inte och vet inte alls hur jag vill göra med mitt liv.
Just nu är det bra som det är.
Och jag ber om ursäkt till er alla om jag varit en dålig vän och inte är ute och umgås osv osv. Men just vill jag bara vara för mig själv.
 
Livet är inte lätt, fan de..
Jag är bara 16, nog hinner jag fixa mig en bra framtid.. men just nu vill jag ta det lugnt.