På plats i Stockholm

Hej alla fina där ute!
I morse klev jag upp runt kl 4 för att göra mig iordning efter att spenderat 2 veckor på Gotland och rullade vidare till färjan som gick över till Nynäshamn.
Sen rullande vi till Stockholm och där lämnade mamma och Mary-jane mig och dom drog vidare med bilen hem.
Så min semester fortsätter ett tag till här ute på landet med släkten där pool och mycket varma och fina dagar framåt, har dock inte beställt en biljett hem än då jag helt enkelt inte vet när jag har lust å åka.
 
Där hemma är det just nu Åsele marknad och det är såklart där alla hänger och spenderar sina dagar, hoppas ni får det super skoj men TA HAND OM VARANDRA!
 
Jag ska bli bättre på att uppdatera här på bloggen mer då jag i framtiden vill försöka få in foten lite bättre och nå ut till fler folk då jag tycker det är så roligt.
Hoppas ni alla haft en bra dag, så syns vi igen i morgon.
Kram

Kommentera inlägget här :