Shopping och skaffa hund?

Hej!
Ännu en dag är förbi, idag har vi varit en sväng på stan och shoppat lite..blev lite nytt till badrummet och en kofta. Första gången på länge jag BARA köpte det jag behövde. Guldstjärna till mig.
Och nu ligger vi i soffan och kollar på tv och bara tar det lugnt.
Sitter även och kollar runt på djurkläder, då jag i sommar kanske blir med hund igen.
Här nedan har ni en bild, ( inte denna jag ska ha men den här lilla killen kommer vara syskon till den jag ska skaffa ) 
 
Så otroligt söta och fina varelser.
Bara hoppas att allt går vägen, och hoppas att hunden å Rasmus kommer gå ihop , så det på grund av de jag fortfarande är lite tveksam. Men jag har iaf tingat en hund så vi få helt enkelt se.
 
Nu ska vi käka lite glass och fortsätta mysa här i soffan sen ska jag försöka ta mig in i duschen.
Kram 

Kommentarer :

#1: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Men jag dööör vad söt! Jag själv har två chihuahuor :*

skriven

Kommentera inlägget här :