utsidan räknas, insidan avgör.

Hallå alla fina!
Ligger i sängen och bara ta de lugnt, ska väll snart kliva upp och göra mig i ordning för att sedan gå på barnkalas.
Mary-jane fyllde ju år förra veckan så vi firar henne idag, ska bli så kul att se henne öpnna alla paket.
Min stora tjej, är verkligen stolt faster till henne.
 
Vad händer annars i mitt liv?
Inte så mycket faktiskt, just nu försöker jag bara ha så kul som möjligt.. vara med vänner och familjen.
Ja just ja, hade möte i veckan och tro det eller ej jag gick där ifrån och var glad!
Eftersom jag inte tänk gå skola, så ska dom försöka fixa så jag få jobba på en frisörsalong och bli utbildad på det sättet. Hur grymt är inte de?
Min högsta dröm kanske kommer gå i uppfyllelse.  Men om det inte blir så kommer jag fortsätta jobba på ica. 
Men detta är inget jag kommer börja med direkt nu, känner mig inte redo än att gå vidare med livet, men jag är på väg iaf.
Kämpa kämpa!
Sen får jag tusen frågor på ask och personligen om hur mitt kärleksliv ser ut, och jag tänker släppa bomben nu.
Ja, jag är kär i en person här i dorotea, och mina känslor är besvarade av han.
Så då vet ni de också, nu kan ni sluta tjata å hitta på massa knäppa historier.
 
Nä ni gott folk, om jag ska ta och äta något och sedan fixa paketen. 
Kram.

my one and only

Igår kväll var lätt den bästa kvällen på länge.
Efter en grymt rolig kväll med grymt folk fick jag mysa ner mig i sängen med min babe.
Livet är fan med bra ibland endå.
Mitt i all sorg och skit så finns det endå lycka.
Och inte nog med det, i morgon far jag till Risbäck igen och umgås med pappa.
Jag önskar bara jag kunde ringa Linnéa och berätta om allt de hära, men jag vet att hon tittar ner på mig och delar lyckan med mig och skrattar. 
Hon skrattar åt allt kaos jag ställt till med och hon är lycklig för min skull.
Jag vet de, det måste bara vara så.
Det är så mycket lättare att tänka på det viset. 
 
Nä nu må jag ta å sova.
Puss!

kaos i hjärtat, kaos i hjärnan

Att allt bara ska va skit.. den hära månaden har varit hemsk.
fyfan, min bästa vän dog, vänner försvann och kärleken..ja den finns ju där.
Fattar fan inte just nu hur man kan bo här, man vinner fan inget på att bo här. 
Äckel håla! !
Inget är som förr, vänner man haft ha valt en annan väg..men det är inte min förlust.
Rak i ryggen, skratta och visa att man är så mycket bättre!
Och den dära kärleken som så många undrar över, haha jadu vad ska jag säga?
Jag kan iaf säga jag har känslor för en person, och dom är besvarade. 
Vår historia är episk,  så jag tänker inte gå in nå mer på djupet med kärleken just nu.
För folk har så mycket synpunkter på mitt liv just nu, snackas så jävla mycket skit snack. 
Kör hårt gott folk, snacka på hitta på historier om mitt liv bara göre! Jag bryr mig fan inte, jag vet vem jag är och nog fan vet jag vad jag har gjort eller vill göra. 
Puss på er, i morgon blire Risbäck!