My scars will always be there.

Hej!
 
Ligger just nu i sängen, finns ju inget annat å göra..
Dåligt väder är det också ute.
Tre dagar kvar innan jag får fara hem till dorotea i två veckor.
Längtar.
Låt dagarna gå fort, för jag håller på att spricka å sitta här..
jag måste väll ta å städa upp lite i mitt rum, om jag orkar.
Livet är verkligen tråkigt vissa dagar!
Kanske ska fara ut en sväng idag?
Få se vad som händer med de.
Aja, jag har seriöst inget å berätta för er idag.
Men jag hoppas ni får en underbar dag!
kram.

Kommentarer :

#1: Linnéa Fredriksson

Hitta på något gumman. Kul att du ska fara till Dorotea igen. Smått avundsjuk faktiskt.. Kram <3

Svar: Ja de ska bli kul! Önska du också kunde följa med till Dorotea!:( Finns inte så mycket å hitta på i lycksele..
Puss och kram:*<3.
risvall.webblogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :