Regnet faller ner (ÄNTLIGEN)

Hej alla fina!
Nu har det gått några dagar sen sist, men det har nog inte hänt så mycket mer spännande än att jag bara legat ute och solat och badat i poolen, och ätit gott.. Semester är inte så tokigt.
Men alltså vilken värme vi har fått denna sommar!? Är ju nästan lite för varmt, långt in på kvällarna också.
Man behöver ju verkligen inte boka någon utomlandsresa iaf, det kan man ju lugnt säga.
Tyson tycker inte alls om värmen, han kissar och bajsar så fort man klivit ut sen vill han typ in på engång och lägga sig där det är svalt, och igår spydde han och jag kan tänka mig att det  är på grund utav värmen, men han dricker och äter bra och det är ju huvudsaken.
 
Jag är ju i Stockholm ute på landet, alltså i skogen och jag har blivit så otroligt myggbiten då jag varit ute och gått med Tyson, det är alltså mina första myggbett i år, har alltså inte blivit biten något hemma i Norrland?! Men i Stockholm.. suck.
 
Idag ska vi ha poolparty men tro det eller ej så regnar det ute, haha vilken otur!
Det har varit strålande sol och typ 30 grader ute varje dag och nu när dom ska ha poolparty så regnar det?!
Men det blir nog bra endå.
 
Någon gång till veckan ska jag väll åka hem, har dock inte bokat någon biljett än för är lite osäker på när jag har lust å åka, men så länge jag är hemma tills det är dax och betala alla räkningar..
Hoppas ni alla får en fin dag!
 
Kram 

Kommentera inlägget här :