Jag kommer alltid älska dig, oavsett vad.

Hej!
 
Tänker börja med och säga att det är sjukt varmt ute idag, men pollen är värre än någonsin..
Men vafan, man ska inte klaga.
Idag på skolan gjorde vi inte mycket, såg film, och va ute.
Underbart!
Ska snart gå ner och värma någon mat, börjar bli hungrig.
Sen blire å hoppa in i duschen och sen blire å lägga sig å vila och se någon film.
Och sen tycker jag att vi kan spola fram tills nästa vecka så jag får fara hem.
Längtar som en tok!
 
Jag har egentligen inget å säga, så jag ska väll ta å sluta skriva.
Kram.

Next time you think of beautiful things, don't forget to count yourself in.

Hej!
 
Vet ni hur skönt jag tycker de är att det redan är Onsdag kväll?
Jag tycker de är skit skönt.
För de betyder att de snart är Fredag och att jag snart får sova.
För jag är riktigt trött.
Men dagen har varit underbar, sol hela dagen å riktigt varmt!
Fast har varit lite jobbigt med pollen, men vafan jag ska inte gnälla jag lever ju iaf!
Men de var ju som de jag hade å säga, händer inte så mycket i mitt liv just nu.
Men i morgon ska jag tillbringa kvällen med Nadja, de var sjukt länge sedan hon å jag var med varandra.
Så de ska bli kul!
 
Men hörrni, nu ska jag faktiskt sova.
Ha det bäst.
Kram.

If you can't win, lose like a champion.

Hej.
Allt kan verkligen ändras på en sekund.
Förut var jag sjukt glad, nu är de inte riktigt så längre.
Eller jo såklart jag är glad, men ni vet när man lägger sig i sängen he på nå musik och sedan tittar upp i taket då börjar man alltid fundera på livet osv..
Å de gör en depp.
Eller jag blir då de..
Men jag tänkte lägga allt de i en kartong å lägga det under sängen så jag kan fortsätta å vara glad.
Orkar seriöst inte bry mig om framtiden, jag vill leva i nuet.
Jag är fortfarande ung och dum!
Yeah.
 
Men snart är det äntligen dax för å sova, ÄLSKAR att sova.
Gör inte ni de?
Finns nog inge bättre.
Men vad bryr ni er om vad jag tycker?
Haha, säkert inte så mycket.
Men jag älskar er ändå!
Puss och godnatt.