Depression is like a war. You either win or you die trying.

I just want to smile again. I want to laugh again... like I used to. I know I was happy once... I just want to be happy again.

Keep going. Today you are one step closer than you were yesterday.

Hej!
 
Igår tog jag bussen hem till Dorotea, efter att ha varit i Risbäck några fantastiska dagar.
Blev också en tripp med pappa till Vilhelmina för att köpa skor, och en dag till Gäddede och träffa brorsan med familj.
Och sen stormen som var kan vi ju inte glömma, så strömavbrott och massa annat kul ha vi vare mä om också.
Men igår när jag kom med bussen på morgon gick jag till brorsan för mamma vaknade inte när jag ringde på dörren så vi kollade på film och sånt.
Sen på kvällen träffade jag Sören, igår så hade vi vare tsm i en månad.
Tiden går fort när man har roligt eller vad man nu brukar säga.
Idag har jag vare ner på sjukstugan, och ska snart fara ut och handla mä mamma.
Sen äre bara och vänta tills Sören ska komma te Dorro.
Men nu ska jag ta och fixa mig lite.
Ni får ha det bäst!
Kram.
 

Risbäck!<3

Hej!
 
Har nyss packat mina grejer och ska snart gå ner till busstationen för att ta bussen mot Risbäck.
Ska stanna där tills på Måndag och bara ta det lugnt och umgås med pappa.
Jag hoppas också på att det är mycket mer snö där än vad det är här i Dorotea.
Vad jag ska hitta på i Risbäck de vet jag inte än, men något finns det alltid å göra där.
Man kan som inte bli göralös precis.
Men nu ska jag göra mig klar för å gå.
Ni få ha det bäst!
Kram.