Du betyder..allt för mig.

Jag saknar dig.
Jag saknar dig.
Ja, jag saknar fan dig!
Det största misstag jag någonsin gjort va att låta dig gå..
 
 

Ibland blir det inte som man tänkt sig.

Hej.
 
Ligger nu i sängen och grubblar fram och tebax på livet.
Inget blir som man tänkt sig att de skulle bli.
Vet ärligt inte hur länge jag kommer orka.. skolan och alla dessa prov är bara för mycket.
Jag vill så gärna klara av det här, men helt ärligt så vet jag inte om jag kommer att göra de.
Och allt detta påverkar hela mitt liv, och det är så jävla tragiskt.
Man kämpar upp sig till toppen, man börjar äntligen må bra, sen så kommer skolan och får en att sjunka ner till leran igen.
Men vad får man för framtid genom att hoppa av skolan?
Man får fan ingen..
Men om jag går kvar kommer min kraft att ta slut och jag kommer ligga ner och inte orka röra mig.
så vad ska man egentligen välja?
det är inte så lätt för mig att bara gå till skolan och låtsas att allt är frid och fröjd.
För de är verkligen inte de.
Vissa lektioner bränner det i ögonen, tårarna vill bara rinna ner..
Jag vill inte gräva ner mig igen, men jag hittar inte den lycka jag kände förut.
den försvinner sakta men säkert.
Ibland vill jag bara packa mina saker och flytta till Risbäck och stanna där och aldrig fara där ifrån.
Jag har kämpat, och jag kämpar.. men jag vet inte om det är värt det längre.
De får mig bara att må dåligt.
Min dröm är att ta studenten och bli undersköterska, men det som är det värsta de är att jag inte tror att jag kommer komma fram dit.
Kämpar jag allt jag kan, är jag så rädd att jag kommer bryta ihop och tappa orken och inte vill nått mer än och bara ligga ner i sängen.
Jag trodde aldrig att det skulle bli så här svårt, men det blev de.
Och svårare kommer det att bli.
.....
....
...
..
.

Här ska det egentligen stå en rubrik.

Hej!
 
Inget är som det ska vara just nu..
I morgon blire möte med min klassföreståndare, pedagogen och syv människan för å prata om min skolgång.
Vi ska prata om massa olika saker om t.ex. idrotten.
Måste man ha idrott för att bli undersköterska när man går ut, så tänker jag hoppa av linjen och göra någe annat med mitt liv..
Men vad vet jag då fan inte,,
För jag klarar inte av att ha idrott, så imorgon får jag veta hur vi ska göra med idrotten och hur vi ska gå vidare med allt.
Jag hoppas på det bästa och håller både tummar och tår.
Less på allt nu..vill bara ligga hemma i sängen och stanna där..ett tag iaf.
Men i morgon äre ju Fredag och då blire Risbäck en dag, å då kör jag väll kanske epan hem till Dorro på Lördag.
Så då får man ju annat och tänka på ett litet tag iaf.
Nä nu ska jag fortsätta och kolla ner i boken å vänta på att få sluta.
Men ni få ha det bäst.
Puss och kram.