Livet är en bergochdalbana.

Hej alla fina!
Nu var det ett tag sen sist, har haft fullt upp.
Jag är fortfarande kvar i Övik, skulle egentligen åka igår för att fara på min KBT-behandling i Lycksele men jag vände efter några mil, otroligt halt och världens storm så jag tog det säkra före det osäkra och for tillbaka.
Så igår satt vi mest i soffan och såg massa filmer och bara myste, så skönt och bara ta det lugnt.
Men idag vaknade jag och kände att idag är det en dålig dag, kroppen är fylld av ångest och tårarna vill bara spruta ut, och hjärtat gör så fruktansvärt ont, så idag lär jag inte orka något annat än och ligga och ta det lugnt, lite extra lugnande lär jag få ta för att kunna funka någorlunda bra, idag känns allt hopplöst och att man aldrig kommer få må bra.. till er som inte känner mig så lider jag utan psykiskohälsa, panikångest, PTSD och framförallt sorg.
Idag blev det ett tråkigt inlägg, men här på min blogg kommer det till och från handla om just mitt psykiska mående.
Hoppas ni alla får en toppen dag, så hörs vi snart igen.
Kram 

Kommentera inlägget här :