En fullspäckad dag

Hej alla fina!
Idag har det varit en sådan dag som man hunnit mycket på, började dagen med att gå på möte med hon jag samtalar med på psyk och idag kom hon till Dorotea så vi träffades på sjukstugan, helt klart lite blandade känslor att öppna dörren till sjukvårdsavdelnungen och gå i den långa korridoren jag för 1 år sedan gick tillsammans med mina bröder med tårar som rann ner för kinderna för att ta ett sista farväl av våran älskade pappa.. kom upp en hel del känslor och det gjorde faktiskt fruktansvärt ont. Men jag tror att det kan vara ett bra steg i mitt sorgearbete.
 
Sedan for jag hem och vilade en stund för jag var helt tokslut, det är det negativa med mitt mående och det är att jag blir trött av så lite. 
Sedan packade jag min väska och satte mig i bilen på väg till Övik, och väl framme for vi på en fin restaurang och åt otroligt god mat, sen har vi bara tagit det lugnt.
Är hos min kusin och hennes karl och deras dotter denna vecka, så vi ska bara mysa och umgås.
Sen till helgen ska jag ÄNTLIGEN fara och träffa Ludde som bor bara nå mil här ifrån.
Men nu ska jag försöka sova, vi hörs igen i morgon.
Kram

Kommentera inlägget här :