En alldeles för lång dag

Hej alla fina.
Klockan är alldeles för mycket, men jag kan endå inte sova så jag tittar in här en sväng.
Idag har jag för det mesta tagit det lugnt, jag skulle igentligen städa idag men vi har inte haft något vatten på hela dagen pågrund utav en vattenläcka, mjen nu är det fixat så i morgon ska jag ta tag i städningen.
Så jag har för det mesta spelat tv spel och tagit det lugnt, mitt mående är desamma som igår tyvärr, bara hoppas på en bättre morgondag då jag behöver alla krafter jag kan få till städningen.
För att städa är inte det enklaste när man mår som man gör, så efter det lär jag vara helt slutkörd men då kan jag med gott samvete bocka av iaf en syssla för dagen.
Nu blev det iaf bestämt att jag ska till Övik nästa vecka och hälsa på kusin med familj, och sen även Ludde.
Ska bli otroligt skönt att komma bort ett tag och samla nya krafter.
 
Men nu ska jag slå igång en Beck film och försöka sova.
Många kramar.

Kommentera inlägget här :