Saknaden är så stor

Ligger just nu i sängen men världens tryck över bröstet och tårar som tränger sig ner mot kinderna, nätterna är alltid värst, då gör sig saknaden över pappa sig extra stor. Man tror att det ska bli bättre ju längre tiden går, men så enkelt är det tyvärr inte. Jag sa när pappa dog att jag inte skulle klara mig utan honom, och ärligt så känner jag fortfarande så. Det går alltid över, jag kan inte leva utan min pappa och jag vill helt enkelt inte de. Inatt kommer det bli många timmars vaket, för ångesten är som värst just nu.. Jag hade hoppats på ett mycket roligare inlägg med bilder på hur inredningen blir här hemma men jag orkade helt enkelt inte idag. Men jag gjorde mina naglar igår så jag slänger upp en bild på hur det blev som ett avslut på detta inlägg.

Kommentera inlägget här :