Semester

Hej, idag har det inte varit en bra dag, smärta i bröstet som hållit igång hela dagen. Är trött och slut efter att ha gjort absolut inget alls, och det är inget ovanligt. Jag känner att jag behöver en lång och skön semester, komma bort och ladda om batterierna. Låter kanske konstigt att jag behöver en semester då det ändå jag gör och att vara hemma på dagarna. Men att va ledig å gå hemma botar fullt ut å bara vara sjukskriven. Jag behöver helt enkelt komma bort ett tag Här nedan får ni lite olika semester bilder från i somras.
Tänk så underbart att få åka tillbaka, sola bada dricka otroligt goda drinkar och få slappna av. Ska faktiskt nu kolla om det finns någon bra resa för en inte alldeles för hög summa. Behöver solen mer än aldrig förr. Hoppas ni alla haft en toppen dag Vi ses i morgon igen. Kram

Kommentera inlägget här :