En ny hobby?

Hej!
 
Ännu en helt fantastisk dag har lidit mot sitt slut, jag spenderade några timmar vid sjön med familjen och njöt av solen och det uppfriskande vattnet, sommaren är verkligen här, lika så min allergi.. Så till veckan blir det att ta en spruta så jag kan försöka hålla mig vid liv denna sommar.
När vi var iväg till stranden fick Tyson springa lös och han ÄLSKADE det, han rullade runt i gräset och la sig och solade och doppade tassarna i vattnet, han njöt verkligen, så han är helt utslagen och har redan gått och lagt sig för natten.
Själv har jag precis städat lägenheten och tagit en lång varm dusch och även jag lagt mig i sängen, solen tröttar verkligen ut en.
 
Jag har funderat i flera veckor nu på att jag borde skaffa mig en hobby, jag gör inte mycket annat än och städa, va ute och gå och kik på serier, jag funderat på att kanske köpa en kamera och börja fotografera, eller varför inte skaffa en youtube kanal? Haha ja, jag är öppen för det mesta för jag behöver verkligen något och sysselsätta mig med, men jag får fundera ett tag till kanske.
 
Hoppas ni alla haft en fantastisk dag.
 
Kram.

Kommentera inlägget här :