Om jag fick välja engån till då skulle jag välja dig igen..kommer alltid välja dig!

Hej!
 
varför är jag vaken nu?
Klockan är snart halv 5..på morgonen.
Usch, kan inte sova..är inte trött.
Så jag underhåller mig själv med massa avsnitt av OC, man kan ju inget annat än å älska den serien.
I morgon, ja eller idag blir det att fara på möte på soc.
Woopwoop, roligt värre!
Men då ha jag ju iaf nått att göra.
Funderar på att dra till Risbäck sen, dorro är bara deprimerande och tråkigt!
Jag behöver Risbäck-luften just nu.
 
Nä om jag ska ta och göra mig enn kopp te och se ett till avsnitt..jajjemen bra de!
Ha det bäst!
Kram.

1 Dag kvar! Imorgon flyttar jag.

Hej!
 
Idag är det min sista dag i Lycksele.
Imorgon flyttar jag hem till Dorotea.
Nu sitter alla vänner och familjen och väntar på att jag ska komma med bilen hem i morgon och flyttlådorna.
Jag har inte fattat att detta är sant.
Känns overkligt att jag ska få fara hem igen och stanna där.
 
Igår va det "hejdå" fika för mig, kom massa människor och fika och önska mig lycka till i Framtiden och gav mig en hejdå kram.
fick också en jätte fin present, ett halsband där det står några rader på och sedan hänger det en fyrklöver på det också.
Mitt turhaldsband.
Och sedan ett par jätte fina örhängen.
 
I förrgår sa jag hejdå till min vän Ludde, men igår ville han och Dennis träffas igen en sista gång.
Och då gjorde vi de, vart ännu mer känslor då..
Han och Dennis var det riktigt svårt och säga hejdå till.
Fy säger jag bara, gör fortfarande ont.
Mina två sötnosar.
 
Men i morgon händer allt på riktigt, i morgon lämnar jag Lycksele.
Imorgon är det dax och säga hejdå till min fosterfamilj som jag bott hos i tre långa år.
Det är blandade känslor.
Det kommer komma många tårar, men jag är också överlycklig att jag ska få komma hem till min familj igen.
 
I morgon när jag kommer hem till Dorotea blir det middag med mamma, pappa, Mattias, Matte, , Christian, Angela,Sara, Mary-Jane och Jonathan..och säkert sötisen Thor.
I morgon firar vi med middag och massa gott att jag flyttat hem.
I morgon får jag äntligen sitta vid middagsbordet tsm med min älskade familj och kunna säga att nu bor jag här med er igen.
 
N ska jag gå upp och fortsätta å packa.
Men ni få ha det så bra så länge.
Kram.

3 dagar kvar!!

Hej!
 
På Fredag flyttar jag hem..kan inte tro att de är sant.
Men det äre!!
På Fredag går flyttlådorna och jag hem till Dorotea.
 
Så nu äre väll bara ta och packa, eller vad tror ni?
Dax och packa ihop hela mitt rum.
Detta har jag kämpat för, och nu händer det på riktigt.
Jag är så glad!
Men jag har endå gråten i halsen, för på Fredag måste jag säga hejdå..
Och att säga hejdå är inte min grej och det kommer det aldrig att vara heller.
Men livet måste ju gå vidare någon gång och på Fredag gör det de.
 
Nä nu ska jag ta vara på den tid jag har kvar här.
HA det bäst!
kram.