2018 nu kör vi!

Hej alla fina!
Idag har det varit en ganska lugn dag, tagit några öl och spelat tv spel med bröderna, och nu ligger jag i sängen och ska snart sova, för imorgon äre till och gå upp tidigt och åka till Mårten för och fira nyår, en jäkla massa mat och efterätter ska lagas så det lär ta en hel dag.
Blir alltså ett lungt nyårsfirande med den bästa vännen någonsin, kan inte bli så mycket bättre.
 
Jag sa inför 2017 att det skulle bli mitt år då 2016 var fullständigt skit, men det blev inte riktigt som jag tänkte mig, så nu får jag hoppas på ett mycket bättre 2018.
Behandling pågån, ska någon gång nu framöver arbetsträna och utföra lite aktiviteter så jaq sakta men säkert börjar klättra upp mot toppen igen.
Jag önskar er alla en helt underbar nyårsfirande och hoppas ni får ett helt perfekt 2018.
 
Puss.

Kommentera inlägget här :