Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva

20 år och mycket har hänt, hjärtan som blivit krossad, splittrad familj, bråk, slag, ADHD, familjehemsplacerad, sexuelltofredad, mobbning, självmord, droger, alkohol, cancer,sjukskriven, döden, flytt och lögner.
Som ni ser kan listan göras lång, och längre verkar den bli.
Allt jag vill är att kunna andas igen, leva utan en ständig rädsla och alla dess mardrömmar.
Leva ett någorlunda vanligt liv.
Jag vill ha tillbaka mina favorit personer till livet igen, jag vill sudda ut alla dåliga minnen jag varit med om, alla äckliga händelser och bara få ett liv som inte är så svårt att leva.
Men inget av det kan jag få, jag måste försöka hitta sätt att få livet att gå ihop, men ibland som just nu har det blivit alldeles för mycket. Orken är helt slut och jag vet inte riktigt hur jag ska orka ta mig fram.
Jag har haft någorlunda bra dagar i veckan så för många kan detta kännas konstigt att jag helt plötsligt mår så här.. Men tyvärr äre så här mitt liv ser ut. Ingen förvarning när orken börjar ta slut.
Så mycket jag vill med livet, så mycket jag vill göra och se. Men just nu vill jag bara andas ut och sova.

Godnatt

Kommentera inlägget här :