“She’s my person. If I murdered someone, she’s the person I’d call to help me drag the corpse across the living room floor. She’s my person.”

När allt man vill är att lägga sig ner och bara ge upp.
Jag saknar Linnea så otroligt mycket, och det gör så jäkla ont..
Jag vill ha henne tillbaka, krama om henne och säga hur mycket jag älskar henne.
Att bara få känna hennes lukt, jag skulle ge allt för att bara få känna hennes lukt igen.
 
Sista gången, när farväl va den sista som var kvar, jag höll hennes kalla hand i min, kysste hennes panna och strök hennes mjuka hår en sista gång, det var inte så här det skulle sluta..
Jag skulle göra ALLT för att få en sista dag med henne, jag skulle hålla henne så hårt och jag skulle berätta allt jag inte han berätta jag skulle få allt sagt och gjort.
Och som jag sa tidigare, få känna hennes underbara doft, åh!
 
Linnea, du är och kommer föralltid att förbli MIN person, min hjälte, min bästa vän, min kusin och min allra käraste syster.
 
Jag älskar dig, mer än vad jag trodde var möjligt att älska någon.
 
Min underbara ängel, tack för alla åren du gav.
Tack för alla skratt och leenden.
Tack för att jag fick spendera mina bästa år med dig.
Tack för all kärlek.
Tack för allt.
 
Du är saknad.