Min ängel.

Att ligga här varje kväll i sängen är en ren plåga, att vakna på morgon är också en plåga. För Linnéa hon finns inte längre kvar här på jorden. 
Och det är något jag inte lärt mig leva med än.
Jag saknar henne så det gör ont, hjärtat blöder Och tårarna rinner och tycks aldrig ta slut.
Att hon är död, ja det är så svårt för mig att ta in.. det är svårt att förstå att hon aldrig kommer ge mig en kram igen.
Hon och jag vi skulle bli gamla tillsammans, vi skulle alltid vara där för varandra.
Men  nu står jag här på sidan av livet och vågar inte ta ett enda steg till, för jsg väntar på att hon ska vända om och komms hem  igen. 
Linnéa valde att lämna oss, hon valde att avsluta sin tid här nere på jorden och flyga vidare mot nya vackra äventyr.
Hon lämnade oss med stor sorg och så mångs obesvarade frågor vi aldrig kommer att få svar på.
Om jag endå visste något, tänk om jag kunde ha förhindrat detta?
Min älskade ängel, du är alltid välkommen och hälsa  på.
vi ses snart igen.
Linnéa hon sover så sött nu.