Semester

Hej!
 
Long time no see, har haft fullt upp därför dålig uppdatering.
Jag befinner mig just nu på Gotland och har varit här i två veckor, det har blivit bad och massvis med sol och en hel del Shopping, vi va även en dag i Lummelundagrottan, så otroligt intressant och spännande.
Sen massa mys och skoj med släkten, har varit så otroligt kul!
Har dock varit sjukganska mycket på grund utav allergin men det är ju som vanligt, den där jäkla sprutan jag får för min allergi verkar ju bara funka i några få veckor, får nog ta och prata med en läkare till nästa sommar så jag kan få något starkare.
Tyson gick även och blev sjuk nu under Semestern så jag fick åka in till Vetrinären med honom, de visade sig vara Akut analsäckinflamation, och det var så illa att han var tvungen och bli nedsövd för att få hjälp med det, det är vanligt att små hundar får det, men oftast får man det bara en gång, men han har fått detta tidigare innan jag köpte honom så vetrinären sa att om han får det igen så rekomenderade han att operera bort nästa gång.. Så nu går han på massa mediciner och sover en hel del, men det börjar tack och lov bli bättre, gör ont i hjärtat och se lillen va sjuk.
 
Tidigt i morgon far vi med båten till fastlandet och jag far sedan vidare till Stockholm och blir där på obestämd tid och ska vara ute på Landet hos släkt och sola och bada och bara umgås, ska bli så otroligt kul.
Mamma och Mary tar bilen hem till Dorotea och lämnar av mig efter vägen, så än är inte Semestern slut.
 
Jag hoppas ni alla där ute har haft och kommer forstästta att ha en fin sommar.
Ta hand om varrandra.
 
Kram
 
 

Kommentera inlägget här :