Städsysslor och hårprodukter

Hej Alla fina!
Idag har det varit en ganska lugn dag, har tvättat nästintill hela dagen (är inte riktigt klar än) och städat lite, så något vettigt har jag fått gjort iaf.
Sen tog jag en varm dusch och använde mig av lite nya produkter som jag varmt vill rekommendera.
Jag som färgar och plattar mitt hår väldigt ofta får ganska slitet hår och när jag ska tvätta håret har jag alltid behövt ta överdrivet mycket schampo och balsam men med dessa produkter behövde endast en liten klick och det räckte till hela håret (frisören sa att mängden man får i korken är så mycket man behöver)
Dock så kostar detta en del men det är ett fynd för mig då jag i vanliga fall köper överdrivet mycket hårprodukter.
Detta kostade ungefär 550 kr, men jag skulle säga att det är värt varenda krona. Och ett stort pluss är att det luktar otroligt gott!
 
Imorgon är det dax för KBT igen, känner mig inte alls redo för de då det tar så mycket på krafterna och måendet är ju inte det bästa direkt efteråt.
Men det måste göras, så enkelt äre bara, vi får bara hoppas att denna behandling kommer hjälpa mig precis som den hjälp många andra.
Nu ska jag se lite serier och äta lite gröt, sen blir det sängen.
Ha det bäst så länge.
Kram

Kommentera inlägget här :