DITT FÖRFLUTNA ÄR BARA EN BERÄTTELSE. NÄR DU INSER DET, DÅ HAR DET INTE LÄNGRE NÅGON MAKT ÖVER DIG.

Hej.
Då var det väll midsommar.
Fattar inte grejen med de men de är mycket jag inte fattar här i livet.
Men jag tillbringar då denna midsommar i Lycksele, men de går ju bra de också.
Helgen är snart över å de betyder att jag snart få fara hem te Dorotea.
Åk dit på söndag, å då hoppas jag Moa möt mig på busstationen så vi sedan kan städa mitt rum.
Hon ska va mitt sällskap, och stöd.
Haha då gå alltid städningen bättre.
Och just nu sitter jag och väntar på att min Vän Linnea ska ringa, vi ska snacka lite bara.
Var hundra år sedan vi snacka.
Ska bli trevligt.
Men jag hoppas ni alla får en trevlig midsommar.
Kram.

Kommentarer :

#1: Linnéa Fredriksson

Det var trevligt att prata med dig gumman! Jag förstår mig inte på midsommar heller. Massa blommor hit och dit och gud vet allt.. Tycker inte det är så rockigt direkt. Saknar dig! Kram <3

skriven

Kommentera inlägget här :