Jag är tillbaka

Hejsan.
Kände att det var dax att gå tillbaka till bloggandet, även fast det inte är många som läser så är det så skönt att få sina känslor nerskrivet.
Jag är fortfarande sjukskriven så jag har ju hur mycket tid som helst som jag behöver fylla ut med saker att göra.
Så då är bloggen en bra start.
 
2 dagar kvar till jul? tyckte att det nyss var jul, men nu är den här igen.
Jag kommer att spendera min jul uppe i Borgafjäll med brorsan och hans familj, ska bli otroligt kul och mysigt att bara få umgås och vara omringad av mina syskonbarn, nyår där emot kommer jag att fira i Dorotea tillsammans med Mårten, det är så planen ser ut just nu.
2018 ska bli mitt år. Turen måste väll endå vända någon gång, eller vad tror ni? 
 
Det får va starten, vi hörs igen i morgon, nu ska jag sova.
 
Godnatt.
 

Kommentera inlägget här :