~Risbäck i mitt hjärta~

Det snöar, DET SNÖAR!
Lycklig blir man allt när det snöar!
Är iaf i Risbäck nu, i den lilla byn som aldrig kommer dö ut i mina ögon.
När man är här behöver man inte bry sig om verkligheten, här kan man bara ta det lugnt och bara må!
Och det är precis vad jag gör nu, och det behöver jag verkligen.
Och det bästa av allt är att jag sitter och väntar på att min kära kusin Linnea ska komma upp hit med bussen, oj vad mysigt vi kommer att ha det!
Och på Lördag är det dop för lilla Thor så det ska bli jätte roligt.
Annars händer det inte så mycket, för just nu har jag stängt av allt runt om och njuter av att det snöar och att det är lugnt och tyst.
Jag har sagt det förr men jag säger det igen, Risbäck är bäst!
Men nu ska jag gå ut och hitta på nått.
Ha det bäst!
Kram.

Utan dina andetag.

Hej.
 
Jag måste lära mig blogga bättre, eller bara stänga ner skiten.
Aja, i morgon far jag till Risbäck..troligtvis så ska jag köra dit men det får jag se hur jag gör med det.
Hoppas också på att få träffa babe innan jag drar iväg, för han kommer jag inte kunna träffa på ganska länge sen..
Men sånt får man ta ibland.
I Risbäck ska jag bara ta det lugnt, vila upp mig och gå på dop.
Känner att jag behöver lugn och ro och då är Risbäck bästa stället.
Jajjemen!
Nä nu ska jag ta å lägga mig och sova, tidigt? ja jag vet de är nått fel på mig..Men jag är trött.
Godnatt.
 

Det står skrivet i stjärnorna.

Hej!
 
Då vare Fredag!
Väntar på att ha min sista lektion, sen tar jag helg.
Engelska, sen dra vidare till bussen.
När jag kommer hem ska jag på möte direkt på soc, sen blire å fara hem till Risbäck med pappa.
Och i morgon blire att fara till borgafjäll och umgås med brorsan, sara å lilla Thor.
Så den här helgen kommer bli toppen bra.
Bara ta de lugnt, gud vad jag älskar att bara slappa!
Att göra ingenting är en av dom bästa sakerna man kan göra här i livet.
Men nu ska jag ta å gå till lektionen.
Ni få ha det bäst!
Kram.