Never say never and never say forever.

Hallå alla fantastiska människor!
 
Länge sedan jag var in och skrev, men har varit mycket jobb som har varit på schemat.
Idag far jag till borgafjäll och jobbar sista helgen för denna säsong.
Bartömning, hoppas jag får se mycket härligt folk!!
Kom!!
 
Vad kommer hända mer nu framöver?
Ska på Bup för sista gången efter att ha gått där i över 8 år.
Jag ska inskolas på dagis i Borgafjäll.
Plugga inför körkortet.
Flytta ut ur lägenheten i Dorotea och hjälpa mamma flytta in i sin nya lägenhet i Risbäck.
Jobba på ICA i sommar, och jobb på Dorotea marknaden och Åsele marknaden.
Dra till Paris med brorsans tjej Sara. (Min dröm går äntligen i uppfyllelse!!!)
Och sen troligtvis fara på bartenderutbildning och serveringsutbildning.
Och sen ledig ett tag innan jag åker upp till borgafjäll nästa vintersäsong.
 
Folket det går ÄNTLIGEN bra för MIG!!!!
Så mycket roligheter jag har framför mig och jag är så glad att jag har tagit alla chanser jag fått så jag idag kan göra allt detta möjligt.
 
Justja, glömde ju nämna att jag även fyller 18 nu i sommar, PARTYYY!!!!
 
Jag önskar bara Linnea kunde vara här och vara med på min resa och hejja på mig.
Säga att hon är stolt över mig, krama mig och säga " va vad det jag sa"
Dansa med mig när jag fyller 18, och äta tårta tills vi spricker.
Men jag vet att hon sitter nog där uppe och dinglar med benen på ett stort fluffigt moln och hejjar på mig och är stolt över mig.
Och hon kommer nog dansa med mig när jag fyller 18, eller jag vet att hon kommer de.
Min storasyster är stolt över mig, jag känner det på mig.
För Linnea, om du kan läsa detta så ska du veta att Lillasyster Älskar dig och är stolt över dig!!
 
Tack för mig så skriver jag snart igen.
Kärlek till er alla där ute som behöver de.
Kramar om till er som just idag behöver lite värme.
Glöm inte att ni är bra som ni är.
Jag älskar er alla!!
Puss och kram