Stor gård

Jag har alltid sagt att jag aldrig vill flytta in i hus igen, men om jag en vacker dag måste om min blivande karl vill det så har jag kommit på världens bästa idé!!
Då MÅSTE vi skaffa höns och tuppar, och en gris, fatta vad mysigt, kanske lite fler katter och varför inte en get?
Så himla mysigt, och självklart en stor gård  (som jag självklart inte behöver klippa eller skotta snö på) 
Det är några av mina krav ;) men bra idé va?
Så bra idé att jag ligger och kollar på djur och hur deras hem ska se ut, hus kanske inte är så dumt om man har fina djur runt om sig.
Gud bästa jag någonsin kommit på, och nu kommer jag aldrig kunna släppa denna dröm..
Sen lite barn på de och en fin ring på fingret.
Drömma, måste man ju få göra.
 
I morgon är det midsommar och vädret ser inte alls lovande ut.. svensk sommar när den är som bäst.
Så jag ska följa Mårten en sväng till Övik och sen kanske jag ska vidare på andra roligheter, och på Lördag blir det häng med grabbarna, dricka och äta gott och spela kubb, så helgen ser ut å bli bra.
Hoppas ni alla får en fin midsommar och ta hand om varandra.
 
kram

Besök på Kyrkogården i Risbäck

Idag for jag och mamma upp till Risbäck för att göra lite sommarfint vid pappas grav, har dragit mig för att åka dit men nu var det dax, och dagen blev mer känslosam än vad jag tänkt.
Världens tryck över bröstet då jag ser pappas Namn på gravstenen, för jag vet att han dog alldeles för tidigt, han ligger där i en (vacker) urna och jag blir påmind när jag är där att jag aldrig mer kommer få träffa min älskade pappa, för ibland när jag går hemma känns det fortfarande som att han ska komma igenom ytterdörren en vacker dag, men det kommer han inte göra.
Blev iallafall super nöjd med uppsättningen av blommor och dekorationerna