Du vet väll om att du är värdefull?

Hej!
 
Mycket har hänt sedan sist, och jag önskar verkligen att jag kunde dela med mig om allt till er men jag kan tyvärr inte det..
Det händer saker från alla håll och kanter och jag själ snurrar runt mellan alla problem.
Att stå i mitten är aldrig kul.
 
Men jag tackar gudarna att jag bor i Risbäck, här är det fridfullt.
Fåglarna kvittrar, och bäcken börjar öppna upp sig brevid huset och det är musik för öronen.
Våren är här och sommaren knackar snart på våran dörr..
Det är både hiss och diss.
Eftersom jag har en sådan fruktansvärd allergi mot allt som sommaren innebär..
 
Men Laban och Rasmus längtar till sommaren, att få vara ute och springa i det fria och slippa frysa och jaga allt som rör sig ute i skogen och på gården. Och även få bada.
 
Nu ska jag snart ta dag i städning och tvätten.
Men först ska jag förska ladda ner lite musik till telefonen.
Ha det gött så länge!
Kram

Kommentera inlägget här :