Försök inte vara perfekt för någon, Vänta på någon som älskar dina fel.

Hej!
 
Det enda jag gör är att plugga, men jag klarade alla faser så nu tänk jag slappa ett tag från pluggandet!
Och med det vill jag säga att jag ska till Dorotea idag och packa ihop lägenheten.
Hur kul är livet?
 
Igår var det toppen väder ute, solen lyste och det vara riktigt varmt. Jag och Laban passade på att vara ute och leka och sola i den fantastiska solen, han plaskade även i vattnet för första gången i år.. Och tro mig han var super glad!
Idag är det inte sol, idag är det regn.. Piss tråkigt och kallt äre också.
 
Nä men om man kanske ska ta och göra sig iordning för att åka kanske?
Måste plocka ögonbrynen och borsta håret.. Brukar skita i och göra sådana saker när jag är i Risbäck.
Kanske borde väcka mamma också, så vi tar oss iväg någon gång.
 
Ha det bäst!
Kram.

Kommentera inlägget här :