Pappa, en dotters första kärlek.

Hallå!
 
Va några dagar sen jag bloggade, så vad har hänt sedan sist?
Det ska jag berätta, i Torsdags hämtade Moa mig och vi for till Dorotea och sedan satt vi hemma hos henna med Mårten, vi åt gott och skrattade mycket.
På fredagen jobbade jag och sedan var jag med Mårten hela kvällen.
Lördagen packade jag och mamma, blev en hel del lådor som blev fyllda, och även mycket skratt och prat om gamla minnen.
Sen mot kvällen drog jag till Alex, Emelie och där var även min babe Nico!<3
Sen drog vi vidare mot nya äventyr.
Sen kom söndagen, trött och sliten satte jag mig i bilen på väg till Risbäck för att hämta brorsan och Mary och sedan till Dorotea igen för att lämna Mary hos hennes mamma och sen vidare till Vilhelmina för att lämna brorsan han tänk ta körkortet ( Stolt lillasyster) Sen for jag och mamma hem till Risbäck.
Och nu sitter jag här och drar ut på tiden innan jag ska börja plugga.. Är inte så taggad men det är ju något som måste göras.
Och idag blire även att duscha och klippa Laban.. Det lär ju ta några timmar.
Ja de va nog allt va?
Jajjemen, nu ska jag plugga.. Puss hej!
 

Kommentera inlägget här :