Be sure to taste your words before you spit them out

Hej!
 
Sitter här idag igen och pluggar till körkortet, och även idag sitter stressen och ångesten bredvid mig.
Det går åt skogen rent ut sagt.
Alltså matematik kunskap behövs för att kunna svara på ett stort antal av frågorna, och det visar sig att jag glömt hur man räknar.
Men det får gå som det går, klarar jag inte körkortet äre bara å göra om det.
Nu har jag iaf tänkt och ta en paus, ingen mening och fortsätta när det går som mest dåligt. Kloka ord från pappa.
Så funderar på att ta cykeln ner till brorsan och Mary och se vad dom har för sig idag.
 
Igår körde jag epan till Storbäck, där ska den slipas och bli fin innan färgen ska på.
Kommer bli toppen de där!
 
Ska jobba i morgon i Dorotea så får se om jag drar ner i kväll eller i morgon bitti med bussen, sen stannar jag nog i några dagar för att packa. Helt otroligt hur mycke skit man sparar på sig som man inte behöver.
 
Nä nu ska jag gå ut med Laban i fin vädret innan jag drar ner till Brorsan och tigg om en kaffekopp.
Ha det bäst så hör vi!
Kram!
 
 
 

Kommentarer :

#1: Ellinor

Det gör du helt rätt i gumman att du lyssnar på far din 😉 Du ska se att det kommer lossna snart och det kommer gå super bra, jag tror på dig gumman 😘 Du kommer klara körkortet galant 👍😍 kram

Svar: Tack! Tack för att du tror på mig! :) Puss och kram! <3
risvall.webblogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :