det är bara mörkt. så jag tänder ett ljus.

Hejsan hoppsan!
Nu är jag tebax, bloggen är öppnad igen.
Försöker sova men det går inte så jätte bra,  hoppas på att ett under ska ske och att varm vattnet ska komma tebax så här mitt i natten. 
Ska ju till lycksele i morgon bitti å vill som lukta gott. Men vafan det är ju intr hela världen precis. 
I morgon blire också att tömma kontot, shoppa loss! Jag hatar å handla men det är dock något som måste göras.
Ska ju väga mig och sådant hos läkaren i morgon och jag är sten säker på att jag har gått upp flera jävla kilon, så mycket skit jag kastat i mig dom här två månaderna..inte ok alls.
Men lite hull har väll inte skadat någon, bli ju bara lite mer å ta på vafan;)
Och i slutet på veckan blire också en tripp till åsele, då äre dax för laban och göra sig lite fin.
 
Fan vad socker sugen jag är, och fan vad jag vill ha helg igen. .
Fuck distans..
 
Nä nu ska jag gå och väcka mamma för jag behöver ha sällskap, kanske äta lite? 
Puss och kram

Kommentera inlägget här :